آزمایشگاه تحقیقاتی _ مولکولی و ژنتیک سرطان در موسسه خیریه مهر سهیلا راه اندازی شد

آزمایشگاه تحقیقاتی _ مولکولی و ژنتیک سرطان در موسسه خیریه مهر سهیلا راه اندازی شد
شناسه خبـر : ۱۱۲۱۲۰ سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

آزمایشگاه تحقیقاتی _ مولکولی و ژنتیک سرطان این موسسه به همت نیکوکاران و حامیان در طبقه ۴ این مرکز واقع در سه راه گوهردشت کرج راه اندازی شده است . این آزمایشگاه مجهز به تجهیزات استاندارد و روز دنیاست . همچنین فعالان ، اساتید و دانشجویان میتوانند از امکانات این آزمایشگاه بهره مند شوند .

به گزارش شهروندالبرز، در این نشست، ناصر امینی ، مدیر عامل شرکت ساپل و مدیر موسسه مهر سهیلا و رضا نکوئیان ، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و متخصص ژنتیک پزشکی در حوزه سرطان حضور داشتند و برای اصحاب رسانه البرز ، اهداف راه اندازی را برشمردند .
گفتنی است ، موسسه خیریه مهر سهیلا با مجوز رسمی از استانداری البرز به مدت ۹ سال متوالی است که با هدف و رسالت پیشگیری و درمان با اجرای طرح های خود مراقبتی و حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در استان البرز ، اقدام به آموزش و غربالگری کرده است و این موسسه مردم نهاد و غیر دولتی با حمایت صنعت گران ، تولید کنندگان پلیمر و صد البته حمایت و زحمات جامعه پزشکی در حوزه پیشگیری از سرطان در استان البرز گام های موثری برداشته است .
شایان ذکر است ، این موسسه با شعار ، آموزش ، پیشگیری و درمان تا کنون توانسته به بیش از ۱۵۱۰ نفر از بیماران مبتلا به سرطان ، خدمت رسانی داشته باشد .
و با راه اندازی این آزمایشگاه در کاهش هزینه دارو و درمان قبل از ابتلا به بیماری ، عملکرد مفید و بیان ژن های این بیماران اثر گذار بود .

 

عکاس: نگار اصغری
















به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz